بارداری

hl,ca fhvnhvd , f]i nhvd

  • ۰
  • ۰

هفته هجدهم بارداری تقریبا نیمی از تمام مدت برای دیدار با معجزه طولانی شما است. هفته هجدهم بارداری در حالیکه مفاصل کودک و بافت استخوانی در حال حاضر قوی تر می شوند، بنابراین انگشتان می توانند خم شوند.

 

در هفته هجدهم بارداری، حواس کودک شما به بلوغ می رسد. او قادر به شنیدن صدای خود در محیط راحت خود، مانند صدای ضربان قلب شما، و همچنین صداهای خارجی مانند صدای شما است. او ممکن است برای صداهای خاص فعال شود و شما حرکات او را احساس خواهید کرد. در این نقطه در توسعه او او هنوز هم به اندازه کافی کوچک است که او مقدار زیادی برای چرخش.

 

اگر کودک بترسد، باید او را آرام کنید، با او صحبت کنید، به اوداستان بگویید ، و شما احساس می کنید که می دانید که مادرش اینجا است و می توانید از او دفاع کنید.

 

در این دوره تنها رحم شما در بدن تغییر می کند. کودک باعث می شود که شما خواب نداشته باشید، بنابراین سعی کنید از یک طرف، یا با بالش بین پاها، استفاده کنید.

 

هفته هجدهم بارداری آغاز سه ماهه دوم است؛ در این مدت خانم احساس بچه ی بلندمدت می کند، او حتی قوی تر نیز فشار می آورد، زن آن را به عنوان بوسه ای که بچه به مادر می دهد، می فهمد. و زن با صبر و شکیبایی فوق العاده برای این بچه منتظر است.

 

در هفته هجدهم بارداری چه اتفاقی می افتد؟

 

در این مدت جنین دارای پیشرفت سریع است، دارای پاها، دست ها، اندام های تولیدی است؛بافت چربی و مغز، سیستم ایمنی بدن، تمام اجزای مورد نیاز برای مبارزه با ویروس ها و عفونت های مختلف که به ارگانیسم مادر دسترسی دارند.

 

بچه به نور واکنش نشان می دهد که از طریق معده مادر می رود، هر چند چشم هایش هنوز بسته نشده است. بنابراین این دوره ای است برای شروع صحبت کردن، خواندن، آواز خواندن، مطلوب است که پدر فرزند نیز این روش ها را انجام دهد، حتی زمانی که مادر در حال خواب است.

 

در هفته هجدهم بارداری شکل گیری زودهنگام مولرها که زیر دندان شیری پنهان هستند، وجود دارد. بچه یاد می گیرد که چگونه آب آمنیوتیک را فرو برد که بیشتر از طریق کلیه های کودک عبور می کند و به شکل ادرار ترک می کند. مایع آمنیوتیک که به بزرگراه مواد غذایی می رسد، بر توسعه سیستم های گوشتی کودک تاثیر می گذارد.

 

طول کودک ۱۴ سانتیمتر است و وزن آن حدود ۲۰۰ گرم است. برای هفته هجدهم بارداری، کودک آزادانه پاها و دست ها را حرکت میدهد، هیچ چیز به او مزاحم نیست، در نتیجه از آن است که توسعه سیستم عضلانی و توسعه مغز کودک وجود دارد. بچه شما زندگی معکوس را در معده شما انجام می دهد، به سادگی شما آن را تا به حال احساس نمی کنید.

سلام مادر

  • ۹۷/۰۷/۰۶
  • بهنام بهنام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی