بارداری

hl,ca fhvnhvd , f]i nhvd

  • ۰
  • ۰

منظورتان کلمه کلیدی است که می خواهید برای آن رتبه بندی کنید؟ اکنون چگونه می توان صفحه وب خود را به گونه ای بهینه کرد که گوگل بفهمد شما شایسته جایگاهی در صفحه اول نتایج جستجو هستید. سئو در صفحه اولین قدم شما برای این امکان است.

اما قبل از اینکه در مورد اینکه چگونه می توانید صفحه وب خود را برای رتبه بندی گوگل و برخی از تکنیک های پیشرفته SEO در صفحه بهینه سازی کنید صحبت کنیم. بیایید با اصول اولیه سئو در صفحه شروع کنیم.

در این مقاله به موضوعات زیر می پردازیم.

سئو در یک صفحه چیست؟
15 تکنیک سئو در هر صفحه برای بهبود رتبه بندی
چک لیست سئو در صفحه
تفاوت بین سئو داخلی و خارج از صفحه چیست؟
سئو در یک صفحه چیست؟
سئوی یک صفحه ای فرآیند بهینه سازی صفحات وب برای رتبه بالاتر در موتورهای جستجو است. سئو در صفحه همه کاره است و فراتر از محتوا است و شامل جنبه های دیگری مانند شماتیک ها و متا تگ ها می شود.

سئو چیست

سئوی درون صفحه با سئو فنی و سئو خارج از صفحه رهگیری می کند. هر سه فرآیند با هم ترکیب می شوند تا بهترین نتیجه ممکن را به شما ارائه دهند، اما نقش اصلی SEO On-Page بهینه سازی محتوا و ساختار یک صفحه وب است.

15 تکنیک سئو در هر صفحه برای بهبود رتبه بندی
اکنون که به اهمیت سئو در یک صفحه پی برده ایم، می توانیم برخی از تکنیک های محبوب سئو در یک صفحه را یاد بگیریم. برخی ممکن است استدلال کنند که این فهرست جامع نیست، اما ما این لیست را نقطه شروع می دانیم.

در اینجا خلاصه ای از تمام تکنیک های سئو در صفحه آورده شده است:

بهینه سازی عنوان صفحات
توضیحات متا را بهینه کنید
عنوان
محتوای صفحه را قالب بندی کنید
تصاویر
بهینه سازی URL
اتصال داخلی
شاخص های اساسی برای وب
راحتی برای دستگاه های تلفن همراه
ممیزی محتوا
نقشه های سایت
لینک های خارجی
پروتکل‌های HTTP در مقابل HTTPS
نظرات
قصد جستجو
1. عنوان صفحات را بهینه کنید

هر صفحه از وب سایت شما باید یک عنوان منحصر به فرد و توصیفی داشته باشد. عنوان صفحه در تگ عنوان درج می شود که در زیر برچسب سر در هر صفحه درج می شود.

<head> <title> عنوان نمونه </title> </head>

Google می تواند نحوه نمایش عنوان شما در نتایج جستجو و همچنین در مرورگرهای وب شما را تنظیم کند. برچسب عنوان یک ابزار فوق العاده موثر برای جذب کاربران به وب سایت شما است. این اولین چیزی است که بازدیدکنندگان شما در نتایج جستجو می بینند.


هرچه تگ عنوان شما جذاب تر باشد، بازدیدکنندگان بیشتری را به وب سایت خود جذب خواهید کرد. برای ایجاد یک عنوان موثر، این قوانین ساده را دنبال کنید:

استفاده از کلمه کلیدی: مطمئن شوید که کلمه کلیدی مورد استفاده هم به کاربر و هم به موتور جستجو کمک می کند. کلمه کلیدی خود را نزدیک به جلوی تگ عنوان قرار دهید، با توجه به اینکه کاربران تمایل بیشتری به خواندن آنها دارند و این از نظر رتبه بندی مفید خواهد بود.
طول: اکثر موتورهای جستجو معمولاً 50-60 کاراکتر اول را نشان می دهند. اگر عنوان شما از حد مجاز کاراکتر بیشتر شود، کوتاه می شود و نتایج جستجو علامت دونقطه "..." را نشان می دهد.
برندسازی: بهترین تمرین این است که برچسب عنوان خود را با نام تجاری خود تکمیل کنید. زیرا اگر مردم با برند شما آشنا باشند، به ایجاد آگاهی از برند و بهبود نرخ کلیک کمک می کند.
2. بهینه سازی توضیحات متا

مانند تگ های عنوان، توضیحات متا محتوای صفحه را توصیف می کند. آنها همچنین در برچسب سر تعبیه شده اند.

<head> <meta name = "description" content = "توضیحات صفحه در اینجا." /> </head>

به عنوان مثال، اگر به دنبال "بازخورد" هستید، گوگل این توضیحات متا را ارائه می دهد زیرا فکر می کند بیشتر به جستجوی شما مرتبط است.


توضیحات متا واقعی منتشر شده توسط تیم Moz با توضیحات استفاده شده توسط گوگل متفاوت است.


موتورهای جستجو اغلب سعی می کنند توضیحات متا را برای جستجوهای منحصر به فرد بهبود بخشند. این نباید شما را از نوشتن توضیحات متا پیش فرض برای صفحه خود به عنوان بخشی از تکنیک های سئوی صفحه خود منصرف کند.

توضیحات متا برای بهبود نرخ کلیک شما بسیار مهم است. با این حال، گوگل همچنان معتقد است که توضیحات متا یک عامل رتبه بندی نیستند. بنابراین چگونه یک متا توضیحات قانع کننده بنویسید؟

ارتباط: توضیحات متا شما باید با محتوای صفحه مرتبط باشد. باید به طور خلاصه محتوای صفحه را خلاصه کند.
طول: توضیحات متا معمولاً 150-300 کاراکتر است. موتورهای جستجو مانند گوگل معمولاً توضیحات متا را مخفف می کنند که بیش از 155 کاراکتر است.
3. عنوان

از تگ های عنوان باید برای نشان دادن عناوین صفحه شما استفاده شود. تگ عنوان اصلی H1 نام دارد و معمولاً برای عنوان صفحه رزرو می شود.

<h1> عنوان صفحه </h1>

ما همچنین زیر عنوان هایی داریم که از H2 به H6 می روند. هر صفحه در وب سایت شما باید دارای یک تگ H1 منحصر به فرد باشد که معمولاً توسط عنوان صفحه ایجاد می شود. تگ H1 در صفحه شما

https://seokar.com/

  • ۰۰/۱۰/۱۴
  • بهنام بهنام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی