بارداری

hl,ca fhvnhvd , f]i nhvd

  • ۰
  • ۰

شما هفته  بیست و ششم بارداری را هم پشت یر گذاشتید حال میرویم به هفته جدیدماندر هفته بیست و هفتم بارداری تمام سیستم های موجود در بدن به طور کامل در حال شکل گیری هستند، اما مغز همچنان توسعه می یابد. در هفته بیست و هفتم بارداری کودک همچنان در مایع آمنیوتیک باقی می ماند قرمز و چروکیده می شود. تمام اعضای آن به طور طبیعی عمل می کنند و بنابراین کودک قادر به زنده ماندن است.

بسیاری از ما از کلسترول می ترسیم. این برای سلامتی ما بد است، اما در واقع برای یک زن باردار مناسب است. کلسترول وضعیت جفتی را حفظ می کند و کمک می کند تا هورمون هایی را برای غدد پستان ایجاد کند. البته، در دوران بارداری وزن (حدود ۱۰ کیلوگرم) را افزایش می دهید، اما این وزن همراه با مایعات آمنیوتیک می افتد.

 

 

بنابراین اگر شما تقریبا ۱۰ کیلوگرم یا کمی بیشتر به دست آورید، آن را عادی و رژیم های سختگیرانه را رعایت کنید: آنها می توانند سلامت شما و سلامت کودک را به شدت تحت تاثیر قرار دهند.

هفته بیست و هفتم بارداری پایان سه ماهه ی دوم می باشد. این برای کودک شما بلند مدت است: و رشد جنین از اندام های او تقریبا به پایان رسیده است. قبل از اینکه شما نهایت دیدار با نوزاد شما را ترک کنید، زمان کمی وجود دارد.

در هفته بیست و هفتم بارداریچه اتفاقی افتاده است؟

کودک در طول این دوره فعالانه رشد می کند: وزن آن به ۹۰۰ تا ۱۰۰۰ گرم می رسد، ارتفاع آن به ۳۶ سانتی متر می رسد، مغز و سیستم عصبی آن همچنان ادامه دارد. چرا کودک رشد می کند؟ به دلیل هورمون سواتاتروپین.

 

تمام سیستم های دیگر بدن کودک (از جمله اندوکرین و پانکراس) همچنان رشد و توسعه می یابند. توانایی های ذهنی کودک نیز به علت هورمون هایی که مسئول تولید کلسیم می باشند، پیشرفت می کنند.همه این فرآیندها باعث تشکیل هورمونهای کودک (و شروع به استفاده از آنها) می شوند. در طول این مرحله، کودک از استفاده از هورمونهای مادر خود متوقف می شود و بر وضعیت او تأثیر می گذارد، زیرا او هر روز بهتر می شود.

 

هنگامی که زمان تولد می آید، کودک مقدار کافی از سورفاکتانت را دارد. اگرچه بعضی از شرایطی که کودک نمی تواند نفس بکشد، نیاز به کمک یک دستگاه خاص برای تنفس وجود دارد. این معمولا زمانی اتفاق می افتد که تولد زودرس است. اما از هفته بیست و هفتم بارداری نوزاد ممکن است حتی از تولد زود هنگام زنده بماند در صورت نیاز به کمک نیاز دارد: او سپس در یک انکوباتور ویژه قرار داده خواهد شد.

جنین اکنون بیشتر شبیه انسان واقعی است: دارای ، ناخن و مو است و چشم هایش باز هستند. این کودک چربی بیشتری دریافت می کند و پوست آن ملتهب می شود (هرچند که به دلیل مایع آمنیوتیک هنوز هم چروکیده می شود).

 

کودک در رحم مادر خود زندگی و رژیم خود را دارد: خواب است، بازی می کند، حرکت می کند، خود را می بیند، می داند که چگونه از دست برود و انگشت خود را بکشد همانطور که می بینید، مثل یک نوزاد واقعی رفتار می کند.

 

این می تواند آزادانه چشم خود را باز و بسته شود، به دنبال نور قابل مشاهده از طریق شکم است. کودک حتی تمرین می کند: در حالی که می تواند این کار را انجام دهد، چرخش می کند، به شما ضربه می زند، زیرا هنوز جایی برای حرکت دارد. این از آن لذت می برد و احساسات خود را به این طریق بیان می کند.


سلام مادر

  • ۹۷/۰۹/۰۹
  • بهنام بهنام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی